Wednesday, March 4, 2009

dilema...

emmm...
susah nak cakap....tapi ada gak dalam dilema.

nak suh bercinta...dah pun ada bf..
nak suh ada bf...mmg dah ada..tapi muda laa..
hehehheheh..

cuma skang ni dalam dilema..
pasal..

family kalau leh suh kawin awal..
c dia pulak...masih belajar..
emmm..sian lak nak kacau dia cakap sal ni.
dah berapa kali dikeudarakan...sian dia...
sorry wak...

then....
ada pulak member dok kenakan..
orangnye pun bek...cuma masih tak tau lagi...pasal dia diam je.....
hemmmm...nak2 orang tue mmg tengah cari calon nak kawin tahun depan.(agaknye laa)
hemmmmm......

tak tau laa...
kenapa laa time solo dulu tak ada..
kenapa laaa time skang...
emmm...

orang tue...
lewat seminit je....
emmm...
kalau tak lewat...rasanye tak ada laa nak pening ape..

tapi.....
yang pasti...
aku sayang kekasih aku...
emmm....
entah laa..orang cakap macam mana pun...kasih n sayang still ada kat kekasih aku..
dan aku pun berharap....ape orang katakan tak akan berlaku.

ape orang katakan?

orang cakap...
kekasih aku masih belajar....so...dia lum keluar lagi ke dunia luar...
kalau dah keluar..silap2...membazir masa aku menanti dia..silap2 dia tinggalkan aku.
emmm.....

orang cakap....
kang aku yang rugi....pasal tunggu dia je..

adoi....
TOLONG LAAA SAYA.......
jangan buat saya macam ni..kalau doakan benda yang elok bagus gak..
tolong yakin dengan apa saya nak buat...
dah 4x saya break off...
saya harap ni laa kekasih saya yang terakhir...

emmm...
skang ni tak leh nak buat apa2 keputusan..
yang pasti...hati ni dah sayang pada si dia...tapi..kalau si dia bukan terbaik untuk diri ni..
hope so....ada jalannye..

emm...
so...ape2 hal pun....hope balik umrah ni...aku dapat jawapan yang tepat..

emmmmmm.....

No comments: