Monday, March 29, 2010

Hujan Di Petang Hari.

hemm...
hampir setiap petang hujan dengan lebat. setiap kali hujan..tiada apa yang dapat t lakukan. melainkan melayan editing gambar dan yang tv. selain tu....layan lagu.
hemmm...

hampir seminggu t termenung dan menanti masa untuk berlalu dari kota raya yang penuh dengan memori suka duka t.

hampir setiap hari t termenung melihat hujan diluar bangunan. tak kira arr...t ada dalam rumah atau diluar dari rumah. dimana t sempat untuk on9...t on9.

hati dan perasaan t makin berdebar menanti saat t berlalu dari kota raya yang penuh dengan dugaan buat diri t tahun ini.

semua yang diterjadi kesilapan diri sendiri. tak siapa boleh dipersalahkan.. cuma masa kini t mencari ketenangan dan kekuatan diri. dan t harap.....sekembalinya t ke kota raya ini...dapat mengubah apa yang t lalui.

hujan di petang hari....diibaratkan seperti hati t. tak siapa menjangka bila hujan lebat akan turun dan tiada siapa menjangka apa yang bakal berlaku.

sekuat kuat t....
t hanya mampu berdoa dan mengadu nasib kepada diriNYA.. kepadaNYA yang memahami hati dan perasaan t. tak siapa yang tahu sedalam dalamnya melainkan ALLAH. t bersyukur kerana diberi peluang untuk meneruskan hidup dengan kekuatan yang diberikan. dan t harap...selepas t pulang ke kota raya ini.. t dapat menjadi seorang yang lebih kuat dan lebih matang. itu lebih bermakna dari pada segala galanya.

janji t pada adik beradik t...akan t tunaikan..
janji t pada sanak saudara....akan juga t tunaikan...
dan janji t pada kawan kawan t....insyaALLAH...akan t tunaikan.

jika umur t panjang dan dimurahkan rezeki...akan t tunaikan apa t janji pada mereka.

perginya t untuk mencari ketenangan jiwa dan perasaan. pulangnya t nanti....t harap akan membawa satu sinar kepada semua.

thank pada adik beradik t, sanak saudara , dan rakan rakan t. korang banyak bagi kekuatan pada t untuk teruskan hidup dan menjaga kesihatan t dengan lebih bermakna.

satu permintaan t...
doakan semua selamat dan t pulang dengan lebih semangat dan kuat.

hujan di luar tidak selalu lebat....bila tiba masanya...hujan diluar akan berhenti.

2 comments:

Unknown said...

bestnya blog nie......xpernah tgk blog yg macm nie.....pandai btol la ct wat.....hehehhehe

SiTi SuHaiLi SuLaiMaN said...

boleh pulak dia cakap macam tue...terima kasih..tapi perlu banyak belajar. emmm...thank sebab koment. hehehehehhe