Friday, April 10, 2009

apa ada dalam pikiran skang ni...

emmm...
tak tau ape nak tulis.
macam2 dalam pale ni. pasal keja, pasal bisness , pasal hidup dan pasal keluarga.

tapi alhamdulillah semuanya dalam keadaan terkawal.
cuma kadang2 tue tak tau nak cakap ape. benda yang dah lepas...semua dah dibiarkan bawa jauh2. dah clear..tak ada pape nak dipeningkan.

yang pening skang ni..
macam mana nak mulakan.
hemm....skang ni kebanyakkan positif laa..cuma kadang kala je laa pikirkan ni melayang ke arah tak sepatutnya.
hemm.

entah laa..
skang ni banyak pikir pasal keja n bisness je.
pasal life....entah laaaa...
biar p laa.

thank to my best friends
atie,zurah n shaz..banyak tolong dengar cerita semua.terutama atie..

cakap sal atie..
bertuah ko..
tak lama lagi..nak jadi bini orang dah.
hope so..aku doakan.amin.

bak kata ayah aku...
"ko doakan untuk siapa kat jabar raham tue??atie atau ko?"hahahhahahah...

lawak2..
biar p laa siapa jalan dulu. yang pasti...asalkan semua sahabat aku tak terjebak dengan gejala tidak sihat..huhuhuhu.

emmm..
sebenarnya tak tau pe nak cerita.
banyak sangat dalam pale ni.
nak cerita itu...macam mana nak mulakan..
nak cerita ini...panjang laa pulak jap lagi.
nak cerita len2....ape nak diceritakan.
emmmmmm.....
masalah tui laaa..
biarlah.
ape2 hal pun..

kini aku dah selamat kembali dari tanah suci..
dan aku perlu lakukan ape yang terbaik untuk diri sendiri dan family.
yang sal benda2 len....biar p dulu.
yang penting aku dengan hidup aku.
emmmmmm

CHAIYOK ct!!!!!!

No comments: