Tuesday, October 26, 2010

kesibukan ct...

fuh...
kesian member member ct yang mengajak p jejalan tak dapat ct follow. adeh!!korang..mintak maaf laaa..bukan aku tak nak follow. tapi atas kerja yang perlu aku buat...itulah aku kena lakukan. emmm...

sepanjang bermulanya persidangan UMNO lepas...ct sudah bz. selepas tamat persidangan ct perlu membuat persiapan untuk program puteri yang bakal dijalankan tidak lama lagi. lepas abis program puteri...ct kena bersiap pulak dengan program bahagian pulak. adeh!!! kalau dulu ct boleh relax2...la ni...ct dah kesibukan. nak nak lepas dinaikkan menjadi penolong setiausaha puteri bahagian. tak menang tangan dibuatnya. emmmm.

inilah tugas ct masa kini. bukan sahaja menangkap gambar..tapi ct perlu membuat apa yang kerja PSU kena buat. emmm..bagi ct ini adalah cabaran kita bila terlibat dalam politik. lagi pun...memang ct bergiat aktif sejak dari sekolah. walaupun time sekolah dulu ct tak minat dengan politik..tapi ct cukup aktif dengan aktiviti2 sekolah. sampai cikgu2 dah nek kenal kalau dengan perangai ct.

emmmmm...
tugas ct kini lebih berat bila dah terlibat dengan rakyat. bagi ct....jawatan yang diberikan bukan untuk melonjakkan nama ct. tapi ianya adalah satu tanggungjawab yang perlu ct pikul dan membuatnya sebaik mungkin. sekuat sesuatu badan tersebut adalah bergantung pada ketua penerangan dan juga PSU tersebut. jadi...disini...ct perlu menjalankan tanggungjawab yang telah diamanahkan oleh ketua dan semua orang yang telah bersetuju melantik ct. pada kaum keluarga dan kawan2 yang sentiasa menyokong ct..terima kasih ct ucapkan. sebab tanpa korang....ct takan naik sampai macam ni. walaupun sekarang ni ct sibuk sedikit. alhamdulillah....agenda sosial tetap ct jalani seperti biasa...cuma perlu kena dengan time n waktu.

alhamdulillah juga...
sebab segaduh dan semarah ct pada si dia....sekarang ni kami dalam perhubungan yang serius. diharap dia dan ct dapat menjalani hubungan ini sebaik mungkin. dan harapan kami moga ianya diakhiri dengan baik. ct dah tak sanggup nak bermain dengan cinta dan dah tiba masanya untuk ct serius dengan seseorang. dan orang yang telah bertahan dengan perangai ct dan semakin memahami ct ada lah en SHABER LANSER ( bukan nama sebenar ). dia merupakan satu satunya lelaki yang tahan dengan perangai ct yang tak menentu. dan dia juga semakin serius dengan ct. cuma ct harapkan semoga dia adalah calon dan akan berada disamping ct selama lamanya.

perjumpaan ct pertama kali dengannya dalam FB membuatkan ct kurang percaya pada diri dia..sehinggalah ct berjumpa dengan beberapa orang yang mengenali dirinya. dan perjumpaan face to face secara tak langsung adalah satu perkara yang semua orang inginkan. dan ianya telah pun berlaku beberapa hari lepas. alhamdulillah...selepas berjumpa...hubungan kami semakin erat. cuma macam ct cakap....dalam seminggu...mesti ada macam2 terjadi. mungkin ini untuk mengenali hati dan budi kami berdua.

emmmmm...
ct harapkan...dalam kesibukan ct dan dia...kami dapat akhiri hubungan ni dengan sebaik mungkin. walaupun bidang kami sama....dan kami banyak persamaan termasuk dalam bidang politik...ct harap...ianya dapat mengukuhkan lagi hati dan kasih antara kami berdua. yang ct harapkan....bukan kecantikan wajah...tapi yang ct harapkan adalah keikhlasan hatinya dan kesungguhan dia dalam menjaga diri ct. tiba masanya untuk ct lebih serius memikirkan hubungan kami bedua. cuma dari pihak dia ct tak pasti lagi macam mana. ct harap....semuanya berjalan dengan lancar. amin....

No comments: