Wednesday, February 22, 2012

New Job..New Position...New friends..

emm...
lama dah ct tak tulis blog. rasanya ada laa beberapa bulan atau tahun. emmm..rindu gak nak menulis. alhamdulillah allah masih mengizinkan ct menulis dan menceritakan ape yang berlaku.

syukur alhamdulillah...
alhamdulillah juga sebab awal bulan tahun 2012 merupakan bulan yang agak bertuah ct. mana taknya. dapat perkejaan baru dan posisi yang amat puas hati. bukan itu saja...gaji pun semakin bertambah dari tempat lama dan yang lebih menyeronokan...sangat sangat dekat dgn umah. cuma orang kata duduk kl kalau tak jem...tak sah. alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik. ct pun gembira dengan perkerjaan terkini. harap harap ianya kekal lama. disebabkan tahun ni gak ct nak memulakan kehidupan baru...so better ct bertahan dan berkerja di sini sebaik mungkin.

ct sangat happy dan sangat gembira dengan ape yang ct perolehi sekarang. dan ct berharap allah tak tarik perasaan ini sampai akhir hayat ct.

alhamdulillah juga..semakin meningkat dewasa...semakin banyak cabaran ct tempuhi. dan ct cukup bersyukur sebab ct ditakdirkan berjumpa dengan seseorang yang memahami ct dan juga menerima ct seadanya. satu nama yang tak asing dalam hidup ct. amir idzuan zulkifli. walaupun pelbagai cabaran ditempuhi oleh kami...ct bersyukur. sebab masih kuat dan utuh. malahan ct dapat mengenali sebuah lagi keluarga baru dan kehidupan yang buat masa ni cukup sempuran. dan harapan ct supaya allah tidak menarik apa yang dah ct perolehi.

sekuat kuat wanita...ada kelemahan dia. macam tu juga dengan kehidupan ct. ada tegasnya...ada kuatnya....ada beraninya...tapi ada kelemahannya. emmmm....semakin dekat hari bersejarah ct...semakin ct rasai kewanitaan ct semakin ditonjol dan mula dikeluarkan. emmmm..

moga moga ct boleh menjadi seorang anak,adik,isteri,ibu yang baik di masa akan dunia dan akhirat. insyaALLAH.

No comments: