Saturday, October 25, 2008

Perkhidmatan dan kemudahan.

salam sejahtera.
saya siti suhaili sulaiman..melaporkan berita untuk hari ini.
wah!!!
berangan nak jadi pembaca berita.
bukan tak ada asas..
ada ape..
ape gunanya belajar news writing n penyampai berita dulu?
apa guna belajar dalam bidang penyiara dulu.
wah!!!

enggak bisa dong...
gue hanya mau numpukan pada bisness sahaja dong...
hehheheheheh...

tapi kalau ada peluang jadi pembaca berita atau pelakon utama..
gue enggak bisa nolaknya.
mau sahaja gue ambil..
wahahhahaha...

ok.....
sebenarnya nak promot dgn korang ni....
sebenarnyakan..
gue ada bisness yang dilakukan..
gue buat sal fotography,videography,reka logo (huruf sahaja ya..bentuk2 tarak ekk),topup,dan nak jadi pelakon pun buleh...
nak casting ke?
kat ne?film scape,kl motion,teratak g2,wintv,emmm...g tau..insyaALLAH boleh dibawakan.
cuma bayar duit minyak je arr..
hahahahhaha...

ok..
for topup...actually..
korang pun leh terlibat..
why nope?
untuk kemudahan sendiri...kalau tak nak topupkan untuk orang pun...diri sendiri pun guna ape.
nak g 7E memalam buta...semata2 nak topup..
nak keluar jap je...semata2 nak topup..
tak payah laaa...buang masa je..
korang topup sekali harung dalam bank....then korang topup laa dalam hp korang tue.
cuma....
korang just daftar jadi ahli sahaja..bukan kah ianya mudah dan senang.
daftar pun enggak mahal dong...bawah 100 udah leh jalan.
selain korang dapat topup sendiri..korang dapat uat duit cikit2.even tak banyak kan.
ok...
cara2nya..
mudah sahaja dong....
pergi laaa ke laman web gue ni...baca semua..rasa2 minat n berbaloi...masuk laa jadi ahli ya.
semuanya untuk kemudahan korang jugak.bukan gue sahaja.gue tak banyak dapat untungnya.
gue hanya banyak dapat pahala saja..emmm...pasal nak mudahkan korang nak mencari topup kan.

so....
g laa ke laman web ni yaa...
Versi Bahasa Melayu: http://Prepaid4U.Net/?id=siti_...

English Version:http://Prepaid4U.Net/eindex.ph...

Chines e Version: http://Prepaid4U.Net/cindex.ph...

settel satu dah...tue 1 bisness aku uat.

ok...
kedua...
ha...ni best sikit..
huhuhuhu...
pasal skunk ni aku tengah bz gak laa uat bisness ni.rasa2 korang nak kawin ke..ada event ke..ada birth nak sambut ke..tunang ke..dan sebagainya ke..
n rasa2 korang nak fotographer saja..buleh panggil team aku tangkap gambar.
kita orang ada pakej semua.
just call us laa..

ok...
team 1 gue diberi nama
BuDaKeCiK Photo..as u can see kat logo mys n friendster gue (siti_aili@yahoo.com). team gue ni terdiri daripada 3 orang ahli..gue,kawan gue atie dan adik angkat gue imran.kami ni budak yang comel sebenarnya...cuma tak nak laa pakai comel..kami pakai laa nama kecik..lagi nampak cute kan.
ok...ni just for photo shut sahaja....ok?
rate paling low yang boleh gue katakan adalah....rm800. (muktamad)...ni ada laa pakej dia.
kita bagi :
200 gambar
1 cd
1 mocap album (kulit album diletakkan gambar anda sebagai hiasannya..dan dilimenetkan..mmg cun gila arr..korang tengok pun puas hati gila)
1 frame
2 gambar 5r.

tue je arr yang gue leh bagi rate paling low..tue untuk fotography sahaja.team gue ni kurang mahir dari segi video editing.tangkap video tero.hahahahaha...

rasa2 nak tempah team 1 gue...leh contact antara2 kami...

gue siti ( 016 2003448)
atie (0173133516)
imran (0132992001 / 0172290226)

ok...
untuk team 2 gue....
gue beri nama sebagai a2s picture. nama ni diperolehi dari gabungan nama gue dan cousin gue.
ariza to siti...so bila dipendekkan...menjadi laa a2s picture. yeah....
same like budakecik photo...but why this guna picture...yaaa..as u can c..kita orang punya ni more pada video n still foto.that why we used picture.boleh dilihat logonya di mys n fs gue.

team 2 gue ni sama like team 1...
cuma keistimewaanya...team gue ni agak kukuh dengan editing video.
yeah...
tak percaya...tengok hasilnya nanti ya....
coming soon.

ok....
team 2 gue ni...hanya terdiri gue,dan cousin gue.
kami buat fotography n at the same time....kami juga buat video.
so..pada korang2 yang ada event ke....kawin ke...ape yang patut n beh kurang tue..boleh laa panggil team 2 gue.

rate dia berbeza sikit.
wooo...
kalau dah bagi rate sama susah laa nak idup..nak2 edit video maaa...
agak susah..
rate paling low yang gue buleh bagi adalah.......
rm1400..
apa yang kami berikan.
100 gambar
1cd (gambar)
3 cd (video)
mocap album
1 gambar 5r
frame

amcm?
ok tak rate tue?
kalau rasa2 macam kureng je.....
boleh la dibawa bincang...
hehhehehehehehhe....

sebab ape yang ni paling murah..
pasal nak edit video..bukan senang deh...
boleh tak tido 3 malam tau...penat.
kalau nak cikai2....boleh laaa.
tapi..sape nak buat cikai2 kan.

so....
korang2 rasa nak tempah kita orang..silakan..
gue siti ( 014 2660155)
ariza @ Ieja ( 016 3678144)

emmm...
settel bisness 2 gue..

ok...
last sekali..bisness gue lakukan..
gue boleh tolong buat logo untuk cmpy n memana laaa korang nak...
just simple laa...just gunakan huruf sahaja..
like my logo laa..
if nak...boleh.....
sila laaa lawati ke mys n fs gue ekk..

ok.....
rate dia tak ada laa tinggi...
just 1 logo...paling rendah gue mintak....
rm 50...tue paling sempoi laa..
nak menarik dan colourfull around rm 70...
ya...just for logo saja deh.

paling mahal yang boleh diberikan...rm 120.
simple je arr...just menggunakan huruf2 sahaja ya..
emmmm.....

ok.....
kalau nak yang lain...
gue juga boleh tolong taipkan data,assiment (taip sahaja ekk...bukan buatkan),dan sebagainya.
tengok macam ne..
kalau assiment tue..biasanya 1 assiment...gue ambil rm 50 untuk (10 pages saja ya)....
kalau data tue...tengok dulu data macam ne.

ok....
so...hope korang leh laa paham dengan bisness gue buat ini.
cari rezeki yang halal maaa...

hope korang semua leh laaa contact2 kita orang ni ekk.

ari gato kuzaimas to mr razzi n ms ariza....
10q

No comments: