Tuesday, October 14, 2008

calon?

"no comment"...
"tak ada calon lagi laaa.."
"abah carikan laa.."

emmmm...
itulah jawapan yang diberikan setiap kali ditanya.
u know why....

sebab memang dah tue jawapan logik dia..
heheheheh...

memang susah nak cakap...kalau umur sebesar macam aku ni tak ada calon lagi.
kawan tue memang ramai...nak cari calon tue agak berat sikit.
emmmm......
jangan cakap laa....sememangnya buat masa ini aku tak ada bf pun..
heheheh..

bukan tak cari...bukan tak sudi...
tapi....
emmmmmm...bila dah ada yang sudi..abah pulak tak suka...aku pun berat hati..
bila ada abah berkenan....emmm...aku pulak tak berkenan.
mana taknya...skema sangat satu..
tak kenal bebetul satu.
adeh...

rasanya diri ini akan bertemu jodoh yang dipilih oleh family kot.
memandangkan skang ni pun aku dah agak malas nak cari...biar laa family yang buat pilihan..
asal orang tue beriman,hormat keluarga n care aku.emm..

so..rasanye dalam masa terdekat ni...
tak dapet laaa nak idang nasi minyak....
nasi lemak boleh laaa..
hahahahhahaha...

biarkan kawan2 ku jalan dulu...
heheheh...

silap2 kan....
sampai ke tua aku macam ni...(ANDATU)..
wahhhhh....

nak buat macam ne...
susah orang nak faham diri ni.

emmmm....
tak pe laaa...
as long aku tak lupa akanNYA cukup.
moga2 hidup ku diberkati dan diredhai oleh allah...
amin.

berkenaan calon tue.....
nanti2 laaa...
malas untuk aku katakan buat masa ni.
yang penting....
abah cihat,aku cihat...semua bahagia.
hehehehehe...

No comments: