Monday, November 10, 2008

apa nak jadi...

macam2 dalam kepala gue ni.
bukan apa...gue ni kuat sangat berfikir...ada tue menjadi..ada tue hanya angan2 je.

emmmm...

gue ni jenis kuat berfikir..kadang tue sampai tak tido pun ada.
gue pikir pasal itu pasal ini..sampai pikir nak menghias rumah pun boleh buat gue tak tido malam.heheheheh.
abis cerita...gue ni dari benda yang kecik sampai besar gue suka fikir...tapi bila dah geram.men belasah je semuanya..lepas tue bila tak jadi...ha!baru tau.




yang pasti skang ni gue sedang pikir sal kerjaya gue...

tengah best2 tunggu panggilan mara..gue dapat lak panggilan kerja di stesen tv.adeh...mara tue tue pasal gue nak g kusus seminggu.emm...tue yang gue takutkan skang ni.kalau gue dapat kusus tue..then gue kena kerja as soon as posibel..macam ne?

adeh...

relax...relax..sabar.
hehehehhehe..
kena pikir lagi skang ni...
dah benda tue gue tak jadikan beban sangat.coz gue harap ianya dapat jalan penyelesaian yang sempurna.amin.

after that....
yang gue rungsinkan skang ni...
kenapa laaa gue pikir sal mamat sorang ni..

tolong gue zurah,shaz,atie,zundek,adeb....tolong............

sampai gue tak pikir sal dia pun,dia leh masuk dalam mimpi gue.apa nak jadi laa dgn gue ni..emm..susah gak nak cakap sebenarnya.
senang cerita....
bila gue tak pikir sal dia..mesti dia kuar dalam mimpi...
bila gue malas nak pikir sal dia...mesti something jadi pada dia..
bila gue cuba nak lenyapkan dia dalam minda....mesti ada laaa cerita sal dia.

macam mana ni....

gue pun tak tau...abis cerita...gue nak lupakan dia pun susah...dari dulu sampai skang.
ape kena laa dgn gue ni...susah nak cakap.
benda ni tak ada laa jadi masalah pun...tapi..tue laa.kalau dah asyik pikir je..susah gak.

2 dah aku tolakkan ketepi menjadikan aku senang bernafas kadang kala..

tinggal lagi 1..

emmmm....

bisness gue buat...macam2 hal jadinya.
kusus sana sini macam jadi tak jadi je.hope laa kusus mara tue tak ada masalah.
emmmm..

gue pening seh...dengan masalah ni.
tapi...gue cuba senaraikan seperti yang pernah gue pelajari dulu.
settelkan 1 1...mana yang perlu.
kalau gue tak mampu...insyaALLAH....dengan berkat doa gue..gue harap semuanya dapat dilakukan dengan bek.

hai...
apa laa nak jadi dengan gue ni.
banyak sangat dalam kepala otak gue ni.

macam2 kes ada.
alhamdulillah..semua gue leh lakukan dengan baik sekali.
dengan kekuatan yang diberikan dan kepercayaan ayah gue terhadap gue.

emmm...
gue mampu melakukan apa yang patut.
syukran.

No comments: