Tuesday, November 11, 2008

kenapa dia...

adeh.....
kenapa laaa c dia juga yang bersarat dalam kepala gue ni.
nak pikir orang len pun tak leh....
jehan miskin ke...erry putra ke...anuar zain ke..
tak boleh juga.

asal dia?
kenapa dia?

emmmm...
dah macam2 dah dibuatnya...tapi still macam tue juga.
emmmm...
tak boleh nak buat apa dah.

cuma tunggu dia buka hati jelah..
itupun kalau dibuka..
kalau ditutup je...
macam mana?

sabar jelah yang mampu gue ungkapkan skang ni...

entah laa...
maybe sebab 3 4 kali kot dia dikecewakan...sbb tue hati dia tertutup.

emmmm...
tapi...macam pelikkan..
tak kira dia dalam keadaan apa pun,gue still suka dia.
emmmm....
macam mana ni?

ramai orang cakap...
cari laa yang kaya..ada duit...

tapi....
bagi gue...benda tue semua tak mampu nak beli kasih sayang.
duit dan harta boleh dicari bersama2..
kasih sayang tue....yang penting.

pasal tue laaa sampai skang.gue tak suka memaksa orang untuk suka pada gue.
pasal gue bukan seseorang yang memaksa. tapi...bila keadaan diperlukan..baru gue akan jadi seorang pemaksa.tapi...mmg jarang gue akan jadi macam tue.
huhuhuhu

emmmmm...
entah laa...
sayang pada orang....lain rasanya jika dibandingkan dengan sayang keluarga.

tapi...
mmg gue cakap serius...
dari lepas sekolah sampai laa sekarang...1 1 nya orang yang still gue rasa..dia...dia saja..
even gue ramai kawan lelaki yang hansem..ada duit...cukup semuanya..tapi,dia still dihati ini.
dah jadi pahat kat hati kot.

bukan tak ada orang yang lagi sempurna perwatakannya jika dibandingkan dengan c dia.
ada je..
nak jadi some one special kat sebelah pun ada.lagi best...lagi hensem...ada harta...bisnessman.
tapi.....
still tak boleh laa.
still tak boleh nak terima mereka.setakat jadi kawan saje yang boleh gue katakan pada mereka.kalau nak lelebey tue...kenal laa dulu.tapi....tue laa..macam gue cakap. even kenal macam mana pun...dia gak still terpahat dalam hati ni.
maybe sebab nama dia pendek kot....
hahahahhahahahahha...lawak2..

sowey laaa awak ekk..kalau awak baca.

tapi tue lah cerita sebenarnya..
sampai macam pernah cakap sebelum ni....gue nak lupakan dia pun susah...gue tak nak pikirkan dirinya pun susah...asal gue dah kosongkan dalam pale pasal diri dia..mesti ada something keluar pasal dia..paling koman..nama dia laa.
adeh....

z z tulun gue...how come arrr..

wah.....
gue sodeh yang amat juga ni sebenarnya.
pasal dia..gue tak leh nak pikir pasal len dah.
emmmm

kenapa mesti dia je...
kenapa.....

No comments: