Monday, November 10, 2008

mimpi

adeh....
macam2 mimpi yang gue terima 2 minggu ni.
mimpi macam2 laa...yang tak sedap hati tue...gue mimpi patah gigi..adeh..biasanya orang cakap..kalau mimpi patah gigi ada sedara sakit tenat.emmmm.
moga2 ianya hanya 1 kata2 sahaja.
amin..

cakap sal mimpi...
macam2 kita leh mimpi...mimpi lepas subuh pun buleh...hahahhahaha...
tapi mimpi lepas subuh tue tak leh pakai sangat..hehehe.

emmm...
baru2 ni...
hampir 2 minggu gue mimpi orang yang sama...tempat yang lebih kurang...dan situasi yang lebih kurang juga.
emmmmmm...
tapi bila dipikirkan balik....gue tak buat pun solat istiharaq...gue tak pikir pun pasal dia..
gue cuba nak jauhi dari dia.coz dia pun bz dgn keja n bisness..so..why gue nak bz kan diri pada diri dia.
lepas gue wish birth kat dia ari tue...gue ingat..biarlah dia.jangan dok kacau dia lagi...
alih2 elok lepas abis raya...muka dia asyik terpapang dalam mimpi gue..lepas tue,nama dia sering gue nampak.adeh.....susah wooo nak cakap.

hati gue cuba nak elak n pikir sal dia...gue bzkan diri buat sal bisness,sal aktiviti sana sini,siap boleh daftarkan diri masuk puteri umno lagi tue.
lawak tak lawak..
yang lagi best...gue boleh buat kelas free untuk member bek gue...belajar cara2 nak naip dengan pantas.adeh....
bayangkan.....samapi macam tue sekali...
tapi bila gue tido...muka dia tetap keluar...
macam mana tue..

emmmm.....
kalau sekali 2 tak pe...
ni hampir 2 minggu muka yang sama keluar.

kalau pikir logik pun...
nak kata dia sms,msg,tepon dan sebagainya...tak ada pun..
aku sowang je banyak caring dia.
dia demam aku gisau tetiba..dia jatuh mtr pun aku gisau.
adeh....
macam mana tue?
ape kes?
sampai nak lupakan dia pun susah......
nak nagis pun ada...pasal macam sowang2 je layan..
memang mudah orang cakap...orang suruh itu ini..tapi adeh..................
emmm..hanya tuhan saja yang tahu.

cerita dengan member...
ada suruh msg dia selalu...caring dia..
ada suruh buat du no je skang ni....
ada suruh luahkan pada dia..
ada juga yang suruh......paksa dia terima.

adeh...
gue bukan jenis macam tue laaa...
kalau caring2 ni boleh laa....pasal nak paksa2 ni. mintak maaf.
biar dia terima cara baik.
lagi pun....kesian laa pada diri dia.mesti dia rimas kalau sentiasa msg dia cakap benda yang sama.even caring pun..tapi,lelaki beb...mana boleh dikongkong sangat. meka pun nak bernafas gak. nak bebas gak...takan 24 jam kita asyik nak msg dia..cakap "jaga diri ekk..jangan paksa diri tue berkerja..nanti sakit pulak."
emmm...kita perempuan pun tak suka disoal macam itu ini..tak suka dipaksa itu ini..bila dibuat..nanti mesti ada cakap.."macam budak kecik dibuatnya."
sekali sekala boleh laa. kang kalau selalu...dah kawin...malas lak nak buat itu semua.

biasa laa...time tak dapat...memacam laa sanggup buat.sanggup tak nak jadi diri sendiri pun ada.tapi.....bila dah dapat. ha!tengok laa nanti.hahahahah.

tapi tuelah...
tak tau nak cakap macam mana..sal dia ni..
pasal selalu lsangat keluar dalam mimpi gue semenjak dua menjak ni.
kesian pulak gue pada kawan2 gue...selalu jadi mangsa keadaan..
nak2 2 orang kawan sejati gue. yeah...z z...
hahahahhaha..
thank pada korang...mmg gue sayang dgn korang z z..

emmm...
gue tak tau nak cakap apa lagi dah.
yang gue tahu....dah 2 minggu asyik mimpi diri dia je.
emmmm...

so..
tak tau nak cakap apa lagi...
kalau laa dia yang baca benda ni..n fahamnya. gue harap dia dapat faham apa gue rasai sekarang ni. yang pasti...gue tak pernah pikir apa yang buruk pada dirinya..pasal gue tau,semua yang ada dibumi ini ada kelemahan masing2.
gue pun tak tau nak cakap apa dah...tak tau nak tunjuk macam mana lagi dah.
yang gue tahu..z z mmg dapat memahami gue.

kalau gue memain...tak ada laa sampai macam ni sekali.
harap dia tahu.
mintak maaf pada dia kalau gue banyak menganggu dan menyakiti hatinya.
thank coz bagi peluang chit chat dgn dia.

No comments: