Thursday, November 6, 2008

kehilangan seorang sahabat.

emmm...
tajuk macam kehilangan seseorang yang penting je...

emmmm..
sebenarnya...last week , 1.11.2008 hamster anak sedara gue mati.


mati terkejut..mungkin hamster tue ada sakit jantung kot....emmmm..macam boleh pikir logik je..heheheheh...

mana taknya...elok je abang long angkat...tup2....keluar dari sarang...keras membeku je hamster tue.kalau tengok sekali..macam patung hamster je..macam dibuat2 pun ada..

tapi mana logik...siap buat pertolongan cemas kat hamster tue..
mmg dah ajal dia nak mati macam tue kan.
kalau nak tau..nama hamster anak sedara gue...
"chik mung"......emmm...selamat dah dikebumikan dan tahlil arwah.
hehehehhe.....
yang tinggal sekarang ni....bini dia jelah..
"chik ming"...sian tengok chik ming men sowang2...tak ada teman gaduh dia.
ishk...
sedangkan manusia pun nak perlukan teman...nikan binatang.
emm...
insyaALLAH..kalau ada rezeki nanti....beli laa pasangan dia.sian pulak tengok chik ming men sowang2...lari sowang2...men air on malaysia sowang2...makan sowang2..sian je..
bila tengok je hamster macam tue...
macam mana kalau gue yang jadi macam tue..
emmmm...
tidak munkin....gue ada abah...ada abang...ada akak...ada anak sedara..emm..
tapi...pape pun...

sodeh gue tengok hamster tue dok sowang2....
jangan sodeh2 ekkk chik ming....chik ming ada member lagi..walaupun bukan sejenis dgn chik ming...hehehehhe...

No comments: