Friday, July 3, 2009

aku adik dia?wow!!!!

ahak....
ni masa g kem Y2Y laa ni...
aku dok lepak2 dgn budak2 kem.b for mereka dilepaskan ke dalam hutan sowang2.
ada laa sowang budak ni cakap...

"akak....akak ni adik kak nurul ekk?"

tak terkejut sangat..pasal b for this dah ada cakap macam tue. so..aku pun menjawab.

"ha ah...akak seislam."

budak tue pun pandai menjawab...

"kira saya pun adik seislam dgn akak laa."

aku pun mengiyakan laa..

so...
aku borak2 dengan meka..
mak aikk..

ada lagi suara sumbang menanya aku pasal perkara yang sama. tapi kali ni lagi best..
Kenapa akak tue macam garang je..
hahahahahahah...

aku pun menjawab laa..

"garang pasal korang tak nak dengar kata dia n fesi. so...paham sendiri laa ekk."
emmmmm...
itu laaa kesnye..

tapi...
setiap kali aku join prgm...mesti ada suara menanyakkan aku n kak nurul tue adik beradik ke?

bila aku tengok balik.....
tengok gambar n muka...
ooooooo....betul arr...muka nak seiras arrr...
macam mana tak boleh disangkut pautkan.

hemmm..
tapi lagi best...
bila aku lepak dgn atie...
kita orang akan cakap....
"akak ko call / akak ko sms"...
alih2...aku yang kena balik..pasal rupa n gaya dia beh kurang je macam aku..

tak pe laa kak nurul..
kak nurul ke..kak nuruq ke...
janji akak pengerak kita orang sampai akak letak jawatan.
heheheheheeheh.....

No comments: