Wednesday, July 22, 2009

kawin kawin kawin..

emmm..
skang ni musim kawin arr..
mana taknya...asal cuti sekolah je..
ada je aku dapat jemputan kawin.

emmm...
tapi bagus kawin..atliss tak ada laaa benda tak elok berlaku.
hehehhe...

aku?
hahhahahah...
tak usah ditanya lagi. pasal aku belum lagi memikirkan hal perkahwinan atau percintaan. malas dowh nak pikir..

selepas percintaan yang baru je putus(baru ke??macam lama je..bulan 3.skang bulan 7..lama tue)..aku malas nak pikir dah. nanti2 laa. dah penat bercinta n putus. bek aku dok solo n buat pale sendiri.
sal kawin tak payah cakap ape dah arr..sbb cinta pun tak dapat lagi. macam ne nak bercinta. hehehehehe..
so...
buat masa ni. aku lebih suka menyendiri n layan kepala sendiri. biar aku berkawan je dulu dengan mereka2 yang bernama lelaki. tak nak dah bercinta.bagi laa aku berehat seketika.


skang ni...
hati aku lebih gembira disamping teman mesraku yang dinamakan "NIKON". hehehheh...sebijik kamera yang sentiasa disisiku. bila aku gembira,sedih,ketawa benda ni laa sentiasa menemani diriku. hehehehhe..

so...
bila ditanya sal soal KAWIN...
jawapan yang tetap akan diberikan oleh ku..
nanti dulu arr..tak pikir lagi.nak bercinta pun macam malas.

so..
pada sahabat2 ku yang bakal mendirikan rumah tangga..
Selamat pengantin baru dan semoga kekal hingga akhir hayat.

pada sahabat2 ku yang dok tanya bila aku nak kawin.

kalau korang dah kawin...jaga laa suami korang bebek..
pada korang yang belum kawin....tok sah nanya aku...korang g settel calon korang dulu.pasal...aku lum jumpa lagi prince charmin aku. kalau ada nanti..korang jangan risau. akan aku hantar kad jemputan.k..

No comments: