Friday, July 3, 2009

mula dah

hemm....
skang aku dah masuk ke alam perkerjaan..
so.....
tak boleh nak cakap apa dah arr...
kalau tak keja..macam ne nak idup.hehehehhe....

alhamdulillah....
jawatan yang aku sandang pun...cukup puas hati.tapi keja agak berat laa.
mana taknya...aku dgn cikgu aku je staff kat sini dulu...
hehehehehhe.....
so.....macam2 laa nak kena buat..setup opis,setup managment, setup macam2.
tapi....benda ni semua banyak belajar dari cikgu aku.alhamdulillah.

so...
my first day work..ok..tak ada ada ape pun. just setup opis sikit je..
but skang ni dah mula bz sikit dengan kerja sana sini..keluar sana sini. jawab call. insyaALLAH..lepas raya boleh laa jalan opis ni.

alhamdulillah..
apa yang aku keja..semua tercapai. doa aku di depan kaabah telah pun ditunaikan. alhamdulillah.syukur....semua ini berkat dari kesabaran dan doa dari family,kawan2,cikgu2 dan sedara mara. thank to all.alhamdulillah.

apa2 pun..harap semua ni bukan satu penghabisan...tetapi satu permulaan yang sempurna dan cabaran yang bakal aku memikulnya dapat dijalankan.
amin..

No comments: