Tuesday, August 19, 2008

ADEH!!

emm..
adeh....ni laa ayat yang paling best digunakan oleh diriku ini..
hehehehe...

actually ada 3 ayat yang famouse aku gunakan.

1- adeh!
2- sabar jelah..
3- ape kes?

hehehehe....
entah laaa..macam best jekan guna ayat tue..
kalau nak marah pun...selalu guna ayat tue...malas nak guna ayat len..hehehehehe..

tapi biasanye...kalau marah....
tak bising ape pun..diam je....buat du no je...sbb malas nak layan marah sendiri n marah orang.
kang kalau layan..lagi besar jadinya.

but.....
bila sesuatu benda tue kena protect...
mulut buka gak...tapi tak cakap banyak laa..
just bagi orang tue pikir sendiri.

hehehehe....

but...
biasanya..bila marah....
diam je...then buat keja laa....bz kan diri dgn keja..pasal tak nak jadi benda tue lagi hangat..
hehehehehhehe...

normal laa kan...
kalau aku diam kan...sama ada aku marah orang..atau aku tak tau nak cakap ape..
heheheh...

but..for me...

buat du no jelah...
tak sakit ati...tak sakit telinga...tak sakit ape2..
as long kita tau...benda tue halal dan tak salah.
tue jelah.
hehehehe...

tapi..
aku ni kena marah ke...ape ke...sentiasa je senyum..
but....bila tak leh nak tahan je lah...senyum tue kurang sikit..
hahahahhahahahahaha....

neway...
be happy go lucky person lagi better laa..
always thing positif...
yeah!!.

kambate!!!chaiyok!!

hehehe

No comments: